CHYBA: Platba neprebehla úspešne

Mohli nastať 2 situácie:

1. Zrušili ste platbu

Zrušili ste svoju objednávku a proces podania prihlášky neprebehol správne.
Svoju objednávku môžete zadať znovu tu:

Ak by problémy pretrvávali, prosím, kontaktujte nás, aby sme všetko dali do poriadku (kontaktné údaje sú na konci tejto stránky).

2. Platbu ste uhradili - úhradu vidíte vo vašom internet bankingu:

Vaša banka platbu dočasne zablokovala pre prevod, ktorý sa uskutoční hneď nasledujúci pracovný deň. Vy však platbu vidíte vo vašom internet bankingu ako uhradenú.

Ak nastal tento prípad, tak vás chcem ubezpečiť, že všetko prešlo v poriadku. Len vaša banka neposiela úhrady okamžite.

Ako postupovať v takom prípade?

Prosím, pošlite nám potvrdenie o prevode na náš e-mail email@firma.sk, aby sme vašu platbu preverili a uistili sa, že je všetko v poriadku.

Prajem vám úspešný deň 🙂

Váš podpis

POTREBUJETE PORADIŤ?

Zavolajte nám, radi vám pomôžeme 🙂

Meno a priezvisko
zákaznícka podpora
Mobil: +421 111 111 111
E-mail: email@firma.sk

 Kontakt | Obchodné podmienky | Ochrana osobných údajov
Copyright © 2018, Moja Firma, s.r.o.